Gyakran ismételt kérdések

 

1. A termékek személyes megtekintése

A webáruházunkban megvásárolható termékek személyes megtekintésére kiskereskedelmi egységben nincs mód, a termékek értékesítése kizárólag online történik. 

2. Készletinformáció

A webáruházunkban kapható termékek kifutó, utolsó páras szezonális modellekből kerülnek ki, ezért a rendelkezésre álló méretek és modellek korlátozottan elérhetőek. Mikor elindítja rendelését megindul a teljesítési folyamat, de a termékek kifutó jellege és korlátozottan rendelkezésre álló készlete miatt előfordulhat, hogy a megrendelt termék idő közben elfogy. Amennyiben ez megtörténik, munkatársunk haladéktalanul értesíti Önt. 

3. A megrendelés menete, a csomag érkezése

A webáruházunkban történő vásárlás nem regisztrációhoz kötött. Vásárlóink a megrendelésük státuszáról e-mail-ben előzetes értesítést kapnak, így nyomon követhetik a megrendelt termék várható érkezését. 

4. A rendelés óta több nap eltelt és nem történt semmi

Ha megrendelését követően néhány órán belül nem történik semmi, kérjük ellenőrizze, hogy kapott-e tőlünk a rendelésről visszaigazolást. Érdemes a levélszemét mappát is ellenőrizni! Ha a rendeléséről nem talál visszaigazolást, akkor nem érkezett be hozzánk a rendelése. Előfordulhat az is, hogy elgépelte a megadott e-mail címet. Kérjük vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot, aki segít kijavítani a hibás elérhetőséget. 

5. Ingyenes kiszállítás

Ha a vásárlásának összértéke eléri a 25 000 Ft-ot, akkor a kiszállítás ingyenes. 

6. Telefonál a futár kiszállítás előtt?

A futár nem telefonál kézbesítés előtt. A csomag futárnak történő átadásáról e-mail-ben értesítést küldünk Önnek. A csomag kiszállítása a futárnak történő átadás másnapján várható. 

7. Mi történik, ha akkor jön a futár mikor nem vagyok otthon?

Amennyiben a futár nem találja a megadott címen, másnap újra megpróbálja a kézbesítést. Ha másnap sem sikerül átadni megrendelt csomagját, akkor a csomag visszajön hozzánk, ezért fontos, hogy olyan címet adjon meg a megrendeléskor, amelyen a futár napközben eléri. 

8. Bankkártyával történő fizetés a futárnak

A futárnak  készpénzben és bankkártyával is kifizetheti az áru ellenértékét.

9. Szeretném lemondani a rendelésem.

A csomag futárnak történő átadása után a rendelés lemondására már nincs lehetőség. Ebben az esetben, már csak elállásra van lehetőség, amelynek részleteit az ÁSZF tartalmazza.

10. Hibás termék esetén mi a teendő

Hibás termék esetén a terméket vissza kell küldenie nekünk a vásárlást igazoló számlával együtt. Amennyiben a termék cseréjére nincs mód (a termékek kifutó jellege miatt korlátozottan elérhetőek), akkor a jogosultság megállapítását követően a termék vételárát visszautaljuk. A termék mellé kérjük mellékeljen egy levelet, amelyben leírja az észlelt hibát, illetve a bankszámla számát.

11. Vásárlástól való elállás

A hatályos jogszabályoknak megfelelően online rendelés esetén megilleti az elállás joga, ammenyiben magánszemélyként vásárol. Az elállás feltétele, hogy a termék átvételétől számított 14 napon belül jelentse be felénk az erre biztosított címek egyikén. Az elállás feltételeiről az Információk alatt az ÁSZF tájékoztat részletesen.

12. Mi a teendő, ha nem jó a cipő mérete?

Ha a megvásárolt cipő mérete nem megfelelő lehetőség van a cserére 14 napon belül. A termék visszavételének a feltétele, a sértetlen, ép és nem hordott, csak felpróbált állapotú termék. További feltétel az ép és sértetlen csomagolás és a vásárlást igazoló számla. A csomag nem lehet szakadt, sérült, összefirkált, ragasztószalaggal összeragasztva. Emiatt visszaküldés esetén célszerű egy plusz dobozba berakni a terméket az eredeti csomagolásában. Sérült termékdobozban visszaküldött árut nem áll módunkban visszavenni. Az eredeti számla mellé kérjük mellékeljen egy leírást arról, hogy cserét vagy a termék árát kéri vissza.

13. Termékgarancia

A rendeltetésszerű használat ellenére meghibásodott termék esetén, ha a termék nem javítható és a cseréjére sincs mód, akkor a jogosultság megállapítását követően visszautaljuk a termék vételárát. A csomag mellé kérjük mellékelje a kitöltött reklamációs űrlapot és a bankszámlaszámát.

14. Termék visszaküldése

A terméket az E.T.T.M Kft, 1062 Budapest, Délibáb u. 18C. 3.em.5. címre tudja visszaküldeni. Utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni. 

Amennyiben van olyan kérdése, amelyre nem kapott választ, akkor írjon nekünk az info@scholloutlet.hu-ra,vagy hívja munkatársunkat a 06-30-882-06-01-es telefonszámon.

E-mail-ben érkezett kérdéseit megválaszoljuk, szíves türelmét kérjük!

Webáruház készítés